Nurakdas- Kızlarrr baza ve başlık alacağım iki mağazadan da beğendim bu yerlerden kullanıp memnun olan var mı kaliteli konusunda memnun olan olmayan
irem27 Nurakdas- bildiğim kadarıyla istikbal Bellona ve Mondi home üçününde sahipleri aynı , aynı fabrikalarda üretiliyorlar. Biz evlenirken her şeyimizi Mondi den aldık çokta memnunuz 🌸
Minnaksever Nurakdas- benim bazam Mondi ama 7 yıllık memnunum normal baza bozulmadı gayet sağlam mobilyalar da iyi durumda
Nurakdas- irem27 öyle mi bilmiyordum hiç ikisi de bildiğim güzel markalar annem mondidem kullanıyor ben iki yerden de beğendim fakat karar veremedim, biz aldığımız yerden memnun olmadığımız için değiştireceğiz şuan
irem27 Nurakdas- mondinin hangi ürünü olduğuda çok önemli her markanın bir segmentte ürünü oluyor gerçekten kalitesiz ucuz ürünleride olur çok kaliteli uzun yıllar kullanılacak ürünüde tercih sizlere kalmış :)
Minnakpopus Nurakdas- evet 8 senedir zulümdü bana baza yatak başlık herseyi. Elimiz rahata cıkıp bambi aldıkta rahatladık inanki. Benim bütün evimin eşyası mondiydi tek memnun kaldığım salonum gerisi tırt
_biranneadayi Nurakdas- Mondiden aldığım koltuklar yatak sandalyeler bile gıcır gıcır ediyor. Bazanın yatak da hediyeydi ama o da ezilmiş gibi bi tarafı bayır duruyor😅 Asla tavsiye etmem İkinci çocuk da doğsun biraz büyüsün ilk fırsatta değiştirecez hepsini 😑
Nurakdas- Minnakpopus yaaa iyi diye biliyordum kalitesiz baza gerçekten çok kötü ben büyük olduğu için bir de aşırı kötü olduğu için değişim yapacağım bir daha kötüsüne düşmek istemem asla yatamıyoruz bile
Minnakpopus Nurakdas- inanki asla tavsiye etmiyorum gerçekten yani afedersin yatakta uykunfa dönerken bile bangır bangır gıcırdıyor utanıyo insan
Nurakdas- Bellona’dan beğendim model bu hem küçük zarif olsun istedim sade olsun büyük ve camlı modelden nefret ettim , bir de bizim ki yerdendi sandıklı olsun istiyorum
Nurakdas- _biranneadayi ay valla mondiden soğudum sanki 🤣 bizim yatağımız zaten gıcırdıyor bide başımıza bu gelmesin
elifkck1515 _biranneadayi bende sizin gibi 2. Ye hamileyim biraz doğsun biraz büyüsün hemen atacağım onları konsol yatak baza başlık masa sandalye hepsini ihtiyaç sahibine vermeye bile değmez insanların günahına gitmeye gerek yok resmen .