Zehra_arsln Nananan 2025 de 2 Çocucgunuz olursa her ay 1500 TL alirsiniz benim de ikinci olucak Nisan’da ve bu yardım 5 yaşına kadar sürecekmis
Mrvsmt2502 Nananan ee eşinizin mantığıyla hadi 1 sene 2 çocuk doğarda 3 çocuk nası sığacak 😃 her ay 1500 alacaksın bacım benimde bu şekilde ilk kızım 2022 de doğdu ikinci mayısta doğacak 😃
Nananan Mrvsmt2502 bu kocalar çok fenalar varya birde çevremde görüyorum önceden var 3-4 çocuğu çocuk düşünmüyor adam karısına diyorki bizde çocuk yapalım söz aldığın paraya karışmiycam çok uyanıklar bunlar yaw 🤦
Mrvsmt2502 Tugcebsky kaymakamlığımarayımdaha detaylı öğrenseniz iyi olur ama bence mantıken ilk doğumsa direkt 1500 tl her ay almanız mantıklı
Mrvsmt2502 Nananan kardelenimm internette var ay açık okuyabilirsiniz. Günlük güncellenir üstüne tıklarsanız ayrıntılarının olduğu metin telefona iner
Nananan Mrvsmt2502 hiç sorma valla gerçi bunlar çocuğa mı bakıyor sanki en büyüğü 17-18 yaşında çocukları var ztn doğuruyorlar bı i çocuğun eline veriyor bir i çocuğun hiç öyle hakkıyla baktıklarını görmedim
De25 Nananan 2.coxugu doguyorsun o cocuk 5 yaşına gelene kadar aylık 1.500 alıyorsun haberlere çıktı bugün
Aaaabbbccc Nananan https://vt.tiktok.com/ZS6Cnn8sw/ Bu postan sonra karşıma çıktı ama anlamadım yine😂