akidesekeri yani evt ama varya çevremde görüyorum para için de çocuk yapmak istiyorlar yada göbeğini bağlayıp açmak isteyenleri fln görüyorum öyle kızıyorum ve sinirimi bozuyor ki parayı da çocuk için harcamiyor ha 6-8 tane çocuğu var 2000 TL verip kendine kaban aliyor çocuklara da kermesten 500 tlye bütün kışlık alışverişi yapıyor ben aylardır eşim çalışmıyordu bana 1200 TL yatıyor o parayla hem iki yaşındaki oğlumun hemde doğmamış bebeğimin a’ dan z’ ye bütün ihtiyaçlarını karşıladım eşimden almadım o da zor durumda diye kendime çöp almadım ama öyle mutluydum ki çocukların herşeyin en güzelini giysin diye ben bu insanları anlamıyorum