GirlandBoy_Mom Mavili1480 az önce geldim aşkım Doktor’um yine erkek dedi ama siyah beyaz olan ultrasonda bacak arası boş gibi geldi küçük olduğundan da olabilir kafamı karıştırdım yine 😂😂
GirlandBoy_Mom Tugba29_ 14 canım 11+6 da ilk erkek dedi Doktor’um halada erkek bacak arasını da gösterdi ama ne bilim burda görüyorum değişen
Kubra0606 Ne kadar sürede kontrol gidiyorsunuz acaba😊11 haftalıkken doktorum tahmin etmek için küçük daha dedi kaç hafta sonra gidilmeli kesinleşmesi için
GirlandBoy_Mom Kubra0606 canım ben 11+6 da gitmiştim bide kontrol hakkım vardı 12+5 de gitmiştim erkek dedi bugünde sonuç için gittim yine erkek dedi😅
Kubra0606 GirlandBoy_Mom erkektir o zaman sizinki tereddüte bile düşmemişler😊14 haftada gitsem mi acaba diyorum eğer pozisyonu düzgünse belli olur artık değil mi
Mavili1480 GirlandBoy_Mom Oğlumu 14 te öğrendim canım özel hastane birde neden net değil görüntü cidden anlamadım 😂
2Princess1Mom GirlandBoy_Mom Ayrıntılıya kadar içinde bir şüphe olur. Ayrıntılıda rahatlarsın artık 😂
2bebek-41 GirlandBoy_Mom bu forum herkesin psikolojisiyle oynadı yemin edebilirim ama kanitlayamam 😂 bana da 3 Dr kız dedi farklı haftalarda burası yüzünden hala acaba diyorum gözümle de gördüm ama işte beynim oyun oynuyor benimle artık 😂