Kubra4645 ben 6 haftalık gittim keseye baktılar 5+5 olarak görünüyor 2 gün geri geliyor bebeği gördüler kalp atışını da gördük ama duymadık daha haftaya gel dedi ama ben biraz bekleyip gidicem çünkü alttan bakarak gördüler 7+5 yada 8 de gitmeyi düşünüyorum ama vajinamda baskı yanma falan var alttan bakınca enfeksiyon mu kaptı ya da bişey mi oldu diye düşündüm