Kullanım ömrü 1 buçuk yılmış , diğer uygun fiyatlı makinelerin de bi süre sonra zaten çekim gücü azalıyor diye yorum yapmışlar hep. Kiwi markasını düşündüm bende onun da 100tl kuponu var 745 e falan düşünüyor ama ikisi arasında kaldım bende🥲 ihtiyaç olup olmayacağını da bilmiyorum 2 bin lira vermek hiç mantıklı gelmiyor 🫣