Balbebek012 Evet anneler hem karar veremeyenlere de fikir olur 💕 herkes bir erkek ismi yazsın🫶🫶🫶 ben başlıyorum Selim 🩵
keyfimin-kahyasi-misin Balbebek012 Yiğit ( bı ismi daha var vermicem tanıdık çıkıyor sonra başıma bela ) 😂
Balbebek012 Deletedmom_121 Atlas çok iyi ya ben de istedim ama eşim o ne diyor🥹 yoksa bayıldım bu isme
Busramnida keyfimin-kahyasi-misin çok saçma 😂 sonuçta burası hamilelik sitesi kötü bir şey ne olabilir ki bacım 🤣
Deletedmom_121 Balbebek012 Benim eşimde öyle dedi Atlas ismi ne öyle diye bende çok begeniyordum oysaki 😂😂
babyandmomy__ Balbebek012 ben de oğluma koymak istemiştim dünya atlası mı diye dalga geçerler çocukla dedi 😂
Tazegelin12 Talentedmom Doruk ismini çok istiyorum eşin beğenmiyor ilk oğlumdada doruk demiştim Alpaslan oldu şimdiki hala isimsiz 😂