Anneee_bebek Musilk-1 ablacım yapacak bişey yok eşimle aramı düzeltmem lazım başkada birşey değil sağlıkla kucağıma alayım yeter ki bebeğimi Rabbim’in izniyle herşey düzelecek inşallah🤲🤲
Musilk-1 Anneee_bebek evet eşinle aranı düzelt bu normal fakat sürekli birşey yemedim diyorsun evde yiyecek birşey mi yok anlamadım sonuçta evinde degilmisin
Anneee_bebek Musilk-1 yok ablam stresten canım birşey istemiyor benim eşim çok zengin yediğim önümde yemediğim arkamda sadece stresten canım istemiyor birşey
Musilk-1 Anneee_bebek kendine bir sofra kur ve tadını çıkar sen aç kalınca sorunlar cözülmüyor kendine eziyet etmiş oluyorsun
Anneee_bebek Musilk-1 aynen çok doğruyu konuşuyorsun abla gerçekten tesellin için çok teşekkür ederim 💙🥰