GizeemArslaann Simay🌸 oğlumun adı Ege, ikinci de kız olursa uyumlu olsun diye Ece koyacağım. Ece ismini de çok severim🌸
Minikk_mucizemm4202 Salihaa16 ben Alya koyacam canım bence kimsenin lafına bakmayın anne baba olan sizsiniz biz eşimle onu istedik ve ins koyacaz sağlıkla gelir inşallah
Salihaa16 Minikk_mucizemm4202 kimsenin lafına bakmıyorum canım da cok fazla herkeste olan isimlerden olsun istemiyorum alya da eltimin kızının ismi mesela cok var boyle az ve guzel isimlere bakıyorum daha cok