senayck Birprensesannesi61 yegenimin adı selen ben koymuştum ilkine uyuyordu yeri bende ayrıdır aybuke sanki bebek için ağır gibi o yüzden selen yada miray
peperutka Birprensesannesi61 Selen ismindekiler cok fena oluyor bilgine😄 Cevremde bi kac tane var ve inanilmaz huysuzlar
Selin771 Benim de kızım olacak inşallah biz de Aybüke düşündük bence Aybüke de çok hoş anlamı da güzel
Deletedmom667 Birprensesannesi61 selen.. Herkes miray demiş ama isminin ıcınde ay gecenler genelde amaclarına hemen ulasamayan hayatlarında hep bellı bır rıtımde dewam eden ınsanlar olurmuş. Öyle duymustum ama arastırın tabı anlamını..
Kahramanlar Aybüke güzel bende aybilge istiyorum eşime onu da beğendiremedim hergün soruyorum şu olsun mu diye yok diyor 😂
Birprensesannesi61 Kahramanlar ben eşime cok hak tanıdım aşırı kararsız veremedi bi türlü iki gündür selen ismine alışmaya çalışıyor 😂