Sabah 2 yumurta salatalık peynir zeytin tüketiyorum(her gün aynı şeyleri yemekten gına geldi artık) farklı birşey eklediğimde tam buğday ekmeği de dahil şekerim sınıra çok yakın çıkıyor maalesef öğle çorba yoğurt sra öğünler yapıyorum günde 3 kere elma kuruyemiş kefir süt galeta öyle geçiştiryorum akşam yemeklerimde mutlaka protein alıyorum et tavuk türevi yanına salata cacık veya yoğurt böyle devam ediyor dikkat ettiğimde tokluklarım 110 u geçmiyor bile ama kaçamak yapınca 140 oluyor