Kızlar gebeliğimin 11.haftasında Fetal DNA yaptırmıştık ve cinsiyetimiz erkekti. Dün detaylı ultrasona gittik ve bebeğimizin cinsiyetinin kız olduğunu öğrendik yani ben 20.haftaya kadar erkek zannederken kızmış. Fetal DNA yapan şirketi aradık ve iletişim problemi olduğunu yoğunluktan renkleri karıştırdığını söylediler. Dünden beri büyük şok yaşıyorum hala inanamıyorum 😂 Fetal DNA’ya filan çok da inanmamak gerekiyormuş