23 günlük bebeğim ara ara gaz sancısı çekiyor ve kakasını çok zorlanarak yapıyor. Çocuk ıkınmaktan kızarıp morarıyor. Bende bazen mamasınn1 er Damla zeytinyağı damlatıyorum yanda çok ağlayıp rahatsız olduğu günler 1 çay kaşığını tam doldurmadan direk veriyorum. Sizce bu yanlışmı. Yağı verdiğim zaman 1 2 saat içerisinde kakasını hemen yapıyor. Eşimle bu konu yüzünden anlaşamıyoruz çocuğa yağ verme diyor. Ne yapmam gerekiyor verilir mi verilmez mi 😔