Can_dfne bende doktoruma güvenemediğim için değiştirdim doktorumu, haftam ileriydi baya ama normal doğum yerine sezaryen sezaryen diyen doktorlara güvenemiyorum, tabiki hayırlısı belki bebeğim sezaryen doğacak ama gel alalım gel alalım demeleri çok tuhaf yani herşey yolundaysa