Alisde orası doğru, dediğiniz gibi söyleyenler var. Benim özelde çatı muayenesi bile yapmadan hemen sezaryene gel dedi doktorum, 35 haftalık bile aldım senin yine iyi dedi, eğer gelmezsen 2 gün sonra ölüsünü alırsın dedi. Gerekçe olarakta kalp atışı yüksek taşikardi olmuş dedi, çocuk doktoru doğumdan sonra muayene etti, kalbinde sıkıntı var mı? Nst sonucunda doktor taşikardi olmuş demişti dedim, doktor gayet sağlıklı bebeğin dedi. Sonradan öğrendim ki gittiğim doktor devlettede direkt sezaryene alıyormuş, özeldede normalle uğraşmıyormuş. Benim pişmanlığım o yüzden oldu.