eliff4 ekininannesii benimde ilk bebeğim 💖 yanma falan çok rahatsız edicek düzeyde yaşamıyorum Allah’tan biara vardı ayak yanmam ama geçti dediğin gibi leğene soğuk su koyup ayaklarımı sokmuştum içine ama şuan yok ☺️ pazartesi kontrole gittim ilk nstye girdim sancı falan çıkmadı normal dedi doktor herşey 🙏🏻 Bursa’dayım canım sen ? Bebeğinin kilosu nasıl senin aynı hafta aklıma geldi şimdi ☺️🌼
ekininannesii eliff4 ben NST ye bu ayın 18 inde gireceğim bakalım🙏🏻 geçtiğimiz hafta 34+2 de kilosu 2342 gramdı canım, senin bebişinki nasıl🐣bu arada ben Manisadayım, doğumum izmirde olacak nasipse🌸
eliff4 ekininannesii ay ben ikisindede korkuyorum ama normal doğum beni korkutuyor nedense sezeryan daha baskın geliyor ama doktorum 37. Haftada çatı muayenesi yapıp bakalım dedi sezeryan istersen ona görede planlarz dedi ama 39+2-3 gibi alıyormuş sezeryandada öyle söyledi bakalım hayırlısı olsun 🙏🏻☺️
ekininannesii eliff4 ben sezaryenden korkuyorum ne yalan söyleyim😅 biraz panik atak var bende ameliyat olması beni geriyor açıkçası😐 bu arada bebeğiniz baş aşağı döndü mü doktorunuz bilgi verdi mi bu konuda🙋🏻♀️ Bebek 36. Haftaya kadar baş aşağı dönüyor diyolar da merak ediyorum😄
eliff4 ekininannesii bende pazartesi gittiğimde 34+5 tim 2600 dedi doktorum kilosunu 🐣 inşallah seninde normaldir herşeyin 🙏🏻 bende Çarşamba haftaya tekrar gidicem kontrole bakalım 🌸 ailen mi İzmirde o yüzden mi ?
Zuuhl ekininannesii doğumunuzu İzmir’de hangi hastanede yapacaksınız acaba ben de ben de manisadayım hastane arayışındayım
eliff4 ekininannesii evet sezeryanda zor ama ikiside zor bilmiyorum ya bı arkadaşım 7 saat suni sancı çekti ilk bebegiydi bebeğin kalp atışları yavaşlamış bide kordon dolandigi için sezeryanla aldılar bebeği o yüzdende hem suni sancı çekip sezeryan olmakta ağır oluyor hayırlısıyla gelsinler dogumumuz kolay olur inşallah 🙏🏻 her kontrole gittiğimde benim kızçe baş aşağıya zaten yine mi aynı diyorum doktora zaten öyle olsun istiyoruz doğum pozisyonunda diyor her gittiğimde söylüyor pozisyonunu 😄 bazen baskı hissediyorum alt tarafta zaten korkutmuyorda değil bazen beni ☺️
Applesmile ekininannesii ben de36+5 im bebek baş geliş diyor doktor heralde döndü,yerleşmeye de başlamış dedı çokta korkuyorum bu tarz konularda hiç becerikli değilim nasıl doğurcam cok merak ediyorum,sezeryan vıdeosu gordum kısmen bakamadım tabi ondan da ürktüm🙃
ekininannesii eliff4 maşallah😍 herşey normal çok şükür bizimde😌 yok hayır Manisa küçük bir şehir ve buraya 10 ay önce taşındık yabancıyız kısa bir araştırma sonrasında güvenilir bir hastane bulamadım zaten özel hastane yok denecek kadar az :( izmir çok yakın evimizden 20-25 dk mesafemizde izmirdeki hastane🙏🏻 ailelerimiz istanbulda oradan gelecekler yardıma nasipse💖
ekininannesii eliff4 haklısın bu ihtimal benide düşündürüyor suni sancı çekip sezaryene giden çok kişi var yorucu ve bu da ürkütücü ama diyorlar ya herkesin vücut kimyası doğum şekli ve bebeği kendine özel oluyor ben de çok düşünmeyi bırakıp akışa bırakıp zaman iyice yaklaşınca doktorumla detaylı konuşup elinde sonunda bir karar vereceğimiz günü bekleceğim😅 benimki aşağıya dönmedi henüz kafası sol tarafımdaydı geçen hafta kontrolde bakalım 18inde nasıl olacak pozisyonu merak ediyorum bende🥹💖
eliff4 ekininannesii yakınsa sorun olmaz Manisa’yı bilmiyorum hiç ama olsun doktorunuz iyiyse zaten içiniz rahat olsun 🌸
eliff4 ekininannesii ilk bebekler zor oluyor gibi geliyor bana o yüzden doktorumda bana çatı muayesinde bakalım dedi bazen hiç belli oluyor açılması bile olmuş oluyor annenin dedi birazda bakılsın istiyorum uygun mu değil mi diyede bakalım ilerleyen haftalarda görcez ☺️ benimde sol tarafımda bebeğim baş aşağı şekilde 🐣 inşallah dönmüştür minik paşa 🥰
ekininannesii eliff4 çok şükür çok tatlı bi doktorum var içim rahat🐣 herşey gönlümüzce olsun hepimiz bebeklerimizi sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah😍
eliff4 ekininannesii doktor gerçekten çok önemli ben ilk gittigim doktorumu değiştirdim ama bu doktorumdan çok memnunum çok güler yüzlü tatlı konuşkan bir doktor inşallah doğum içinde memnun kalırım 🙏🏻 amin inşallah canım valla bebiş oluncada haberleselim kaybetmezsek birbirimizi merak ederim ben ☺️🌸
ekininannesii eliff4 ay hadi hakkında hayırlısı bakalımm unutmazsan banada haber ver olur mu çatı muayenesini hep merak etmişimdir😅 bana çatı muayenesi ile ilgili bişey demedi doktorum henüz yapacağım yada yapmayacağım diye🙄 bizim bebiş döndü gibi hissediyorum bu ara ama bakalım hayırlısı canım🌸 sende de mi uykusuzluk başladı o yüzden mi uyumuyosun😂
ekininannesii eliff4 inşallah memnun kalırız ikimizde doğumlarımız su gibi olur inşallah💖 ayyy bencede haberleşelim çok heyecanlı yaa hangimiz önce doğuracak bakalım😂😅
eliff4 ekininannesii bende merak ediyorum valla acı oluyor mu hiç bilmiyorum ama bakalım ☺️ belki bu gittiğinde söyler doktorun sende haber ver bakalım dönmüş mü bebiş 🐣 ben uyuyunca uyuyorum yinede uyku problemim pek yok gibi sadece çok sık tuvalete kalkıyorum bugün biara biraz uyumuştum gündüz o yüzden sanırım pek yok uykum bide buraya daldım 😄
eliff4 ekininannesii inşallah canım 🙏🏻🌼 hadi bakalım kız bebek erken gelir diyorlar ama pek sanmıyorum öyle birşey herkeste tutmuyor 😄
ekininannesii eliff4 ben sabah 4ten aşağı uyuyamıyorum vücut kendini doğum sonrasına hazırlıyor diyorlar🙏🏻 tamam anlaştık haberleşelim bu yorumlarda buluşalım tekrar💖
ekininannesii eliff4 evet onu bende duydum kız bebek erken geliyor erkek bebek haftasını dolduruyor hatta 41. Hafta geliyo diyolar bakalım ama benim içimden bi his 38. Haftalarda doğuracakmışım gibi hissediyorum😂
eliff4 ekininannesii bende anormallik var herhalde uyuyorum ben eşimi sabah 8 de işe geçirip tekrar uyuyorum bide 🤭😄