Sdbcrkli Deletedmom_121 ilk oğlum miraç ikinci oğlum olacak onunkini de Barış koyacağız inşallah biraz uyumsuz oldu ama 😂
Deletedmom_121 Sdbcrkli Ay mirac ismini bende çok seviyorum Barışta uyumlu olmuş 😍 Sağlıkla gelsin inşallah Annesi 🩵🫂
Deletedmom_121 seyma0661 Aslında Ben biraz bozdum gibi 😂😂 kayınpederimin ismini eklemek istiyorlar ben istemiyom o yüzden yeniden isim düşünmeye karar verdik, 😂
ekininannesii eliff4 haftamız aynı bende tam 35 haftalık oldum gece 12 itibari ile 35 gün kaldı😍💖 bizimde oğlumuz olacak ismini Ekin koyacağız🐣 sağlıkla gelsinler✨
eliff4 ekininannesii ayy ne güzel maşallah 😍 inşallah sağlıkla gelsinler canım 🥰 hazırlıklarını tamamladın mı nasıl gidiyor ?
1kopek1bebek ekininannesii ayy adaşım 🥹 benide hep erkek zannederdi kız arkadaşlarımın annesi telefonda isterlerdi 😅 biraz gıcığızdır ama tatlış oluruz 30 yaşındayım yeni tanıştığım herkes ismime iltifat eder🥹
seyma0661 Deletedmom_121 hahahah olsun o zaman iyi yapmışsınız 😂 ben büyüklerin isminin koyulmasına biraz karşıyım ha bebek onun kaderini yaşar vs diyolar ne kadar doğru bilemem ama size özgü olsun insallah ismiyle doğsun 💙
Umudunbahcesi Deletedmom_121 merhaba benim ilk gebeliğim 17+1 oğlum olacak allahin izniyle adını Abdullah Eymen koyacaz
Deletedmom_121 Umudunbahcesi Abdullah ismi Çok güzel Yanına Eymen yakışmış Sağlıkla gelsin inşallah Annesi , 🩵🫂
Deletedmom_121 Hasret72 Seninde az kalmış Annesi Eylül’de çok güzel bir isim 😍 sağlıkla gelsin inşallah 🩷🫂
Deletedmom_121 seyma0661 Ben eşimin ismine Uygun bir isim olsun istiyorum 😍 Bir kaç isim arasında kaldik Netleşir bu aralar o zaman söylerim umarım çok güzel bir kaderi olur 🩵🫂
Hasret72 Deletedmom_121 teşekkür ederim canım ❤️ herkes az kaldı diyor da birde bana sorun😅 günler geçmiyor