Hatice_00 Dilo_1212 nefes için çok dalga geçilir Bizim burda bi kız vardı orta okula gidiyor cekiyim bi nefes diyolar
Ceydametee gezentianne Evet benimde eşim istedi Aslan olsun diye ama tek Aslan olcak başka isim eklemicez yanına ben Soykan diyodum eşim illa Aslan dedi bende dedim kız olursa kızıda ben koyucam😂
gezentianne Deletedmom_121 Henüz netleştirmedik ama kızımızın adı büyük ihtimal Dünya olacak. bir oğlum var ismi Barış🕊️ Dikkat Çocuklarımın ismi mesaj içerir!🤣
Deletedmom_121 gezentianne Ay gerçekten Öyleymiş Barış içinde bir dünya 🥰 Umarım öyle olur Hep sağlıklı olsunlar Sıradaki bebiş de sağlıkla gelsin inşallah 🩵🩷🫂
Deletedmom_121 seyma0661 Yok canım henuz netlestiremedik Ben eşime bıraktım aslında Tek isim olacaktı herkes su olsun bu olsun diye müdahale edince kafalar karıştı şuan biraz daha düşünüyoruz 😂
Ayshababy Deletedmom_121 hep ismi menesa olsun isterdim kızımın ama eşim ilk kız olursa rica etti annesinin ismi olsun diye bende kırmadım saygimdan Ayşe ismine karar verdik hakımızda hayırlısı olsun isme çok takılmam🌸
Deletedmom_121 gamzeoktay Çok uyumlu olmuş İsimler Sağlıkla gelsinler Annesi İkiz diye Algıladım şuan 😍🩷🩵🫂