rr321rr Kızlar 3.4 gündür bel ağrısıyla yataktan kalkıyorum ve yürürken topallayacak derecede bacağıma iniyor ağrı otururken felan bir ağrım yok ama ayağa kalkınca oluyor yardımcı olabilecek var mı?
kindacute rr321rr bebek büyüdükçe ağırlıkla sinirlere baskı yaptığı için ağrı uyuşma olabilir, çok şiddetli oluyorsa doktorunuza danışın derim. Ağrıması normal ama haftanız da çok ileri değil, başka bir şeylerin belirtisi olabilir
Melek_0288 rr321rr bende 33 haftama girdim benimde aynı sorunum var bi kaç haftadır bacağıma basamicak duruma geliyorum bilemiyorum ama kime sorsam normal diyor o yüzden bende doğumu bekliyorum düzelmesi için
rr321rr kindacute 25 haftalık gebeyim bel ve sırt ağrılarım zaten oluyordu ama bacagıma inince bilemedim
kindacute rr321rr sağ bacağımın sağ tarafında bir kaç aydır hissizlik var. Doktorum normal dedi. Sinir sıkışmaları, vücudun bebeğe yer açma çabaları herkeste farklı sirayet edebiliyor. Ben dediğiniz şeyi sancı geldiği zamanlarda yaşadım birkaç kere o yüzden bir doktorunuza danışın
Melek_0288 rr321rr biz kadınların işi çok zor gerçekten hamilelik annelik çok güzel ama bi o kadar da zor gerçekten bazen oturup halime ağlıyorum
rr321rr Melek_0288 Ay gerçekten öyle ya ne ağrısı bıtıyor ne sancısı ama bugunumuze şükür rabbım dileyen isteyen herkese tattırsın bu duyguyu
Damladzdslk rr321rr yeminle aynısı oluyor sanki kemiğim kırık batıyor oda bacağıma vuruyor tek bacak sakat gibi bianda topalliyorum bazen aşırı bir ağrı aniden giren sancısı var kuyruk sokumu dan tam o kismim kırık sanki 😢
poyrazmom_ rr321rr aynı durumdayım ilk aylarda olmuştu 10 gün kadar geçmişti 27. Haftada yine başladı 1 haftadır çekiyorum fıtık diye düşünüyorum artık bacağımı atamıyorum bile çekiliyo gibi 🥲
huly2 Bende de var aynı ağrı çok fena kollarıma dahi vuruyor ezik gibi yürümekte zorlanıyorum resmen magnezyum+kalsiyum verdi doktor bebek bütün vitamini çekiyor dedi ama çok da tesir etmedi açıkçası ümit ediyorum doğum sonrası gecer