Aserpil Emeltsb anlıyorum tabiki bende bebeğim ve kendim için en iyisini yapmak istiyorum. Yoksa bı içecek içerim geçer. Yapana saygım var herkes kendince kendini ve bebeğini düşünüyor. Şimdilik bı sorun yok çok şükür . Bakalım yaptirmicam büyük ihtimalle. Ama dediğiniz gibi ölcumlere dikkat etmek lazım.
hamcokelek33 Özellikle aile geçmişinde şeker hastalığı varsa yaptırmak gerekiyor dedi doktorum,iki hafta sonra yaptıracağım ininşallah
Nananan Fdmmm ben en başta yaptırmak istememiştim aşırı kilo fln almamıştım çünkü bir sıkıntı da yoktu ama sonradan suyu fazla olduğu için 32-33 haftalardaydi sanırım yaptırdım temiz çıktı