Fdmmm çook araştırmıştım ve yaptırmaya karar vermiştim. 22.haftada yaptırmıştık.
75gr şeker yükleniyor. 3bardak kola ya da 3 bardak meyve suyu içtiğini düşün. Birebir aynı şey. Tek farkı açken içiyor olmak. Şeker yüklemesine karşı olan doktorlar var ama ben bi türlü gerekçelerini anlayamadım, çünkü eğer gizli şekerin varsa veya hamilelikte şekerinde dalgalanma oluyorsa bunu hemen öğrenmeli ve ona göre bi diyete başlamalısın, aksi halde bebek zarar görebilir allah korusun