[silindi] Mrb bugün softy diye bı markanın erken gebelik testini yaptım eczacı bunu önerdi kesin sonuç diye son adet günüm 14 Aralık günlerdir bekliyodum ama test negatif çıktı sizce pozitife döner mi çok üzüldüm yer yer belirtilerim de vardı halbuki 😔😔
Hizliveofkeli Kirpik yapışmasını falan duydum gebelik belirtisi olarak ama göz kamaşmasını ilk defa duyuyorum :)