Kainat66 off benimde riskli gebeligim var tetenoz olmadim ben 2021 yilinda tek doz oldum doktorum dediki yeterli 5 sene koruma suresi var ama 27 ye geldiğinde adacel yapalim ama yapmadi bende unuttumda napsam bilemedim cunku hem 5 sene koruma suresi var dedi 3.5 sene gecti tek dozu vurdurali ama adacelide kafama taktim bazi doktorlar onermiyor hamilelere asla asi yapilmaz diye daha dun izledim napacagiz biz ya