Umarım hepiniz görürsünüz etiket yapamadım tek tek bu konuyu çok araştırdım eczane hasteneye attı hastane eczaneye il sağlık bakanlığa attı derken
Sağlık bakanlığı aşılama birimini geçen hafta pazartesi aradım DTaP aşısı bakanlığın uygulama kapsamına alınmış çalışmalar sürüyormuş ben Şubat sonuna yetişir mi diye sordum yetişir denildi yani aşıyı ücretsiz sağlık kurumlarında olabileceğiz inşallah 🙏