Ben kendi doktoruma sormuştum. Gece acıkmalarım çok oluyor atıştırmalık alternatifi açısından. Bana her şeyi abartmadığım sürece tüketebileceğimi söyledi. Nar, maydanoz, yeşil çay vb ödem attırıcı olarak bilinen gıdalar da dahil olmak üzere.
Ama Tabi ki her gebeliğin dinamiği ve gidişatı farklı. Bence siz de önce danışın doktorunuza. 🙏🏻