Ayslyns
1 buçuk yaşındaki kızım doğduğundan beri Philips avent biberonla emzik kullanıyor.. Emziğin en sevdiğim kısmı yönü tersi yok her türlü verebiliyorsunuz.. Yönünü tersini bulcam diye uğraşmıyorsunuz.. Bir de biz yaşından sonra emziğini değiştirdik aventin 12-18 ay arası olan emziğini aldık model olarak da gece karanlıkta parlayan emziğinden aldık.. Geceleri ağladığında karanlıkta emziği nerde diye arama derdimiz kalmadı kendiliğinden parladığından bulmak daha kolay oluyor..