Seymasenturk 1.trimester bitene kadar mide bulantısı ve istiğfar ile savaştım 😌 2. Trimester o kadar rahattım ki ☺️ kraliçe modundaydım 3. Trimester da Sürünüyorum vucüdümun her noktasında savaş var ☺️ ve bebeğin en çok 2. Ve 3. Trimester döneminde senden vitamin mineral çekecek 😉 kafana takılan bir şey olursa da doktoruna sor kimseyi dinleme herkesin gebeliği çok farklı herkesin dönemi çok farklı ☺️ Allah en güzel şekilde sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip eylesin ama önce bizler bi doğuralım 🤣