Gmoli Çatlatma iğnesiyle hamile kalanlar var mı buraya yazsanız umut olur motive olur insan🥲 kaçıncı denemenizde kaldınız
betulkprn Gmoli ilkinde kimyasal gebelik oldu 2.tutmadı 3. Daha yeni öğrendik gebelik oluşmuş cuma günü kontrolüm Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin
Ftmnur11 Gmoli ilk kullandigim da 2 yumurta gelişmişti catlamisti ama gebelik olmadı.bi kaç ay ara vermek zorunda kaldım.cuma günü tekrar femara kullanicam inşallah bu sefer olur.pkosluyum ben 2.denemem olacak 😊
Gmoli Nursah2 benim ikinci ondam umudum kırıldı doktor bi sıkıntı yok diyor ama anlayamadım 🥲 gözünüz aydın
Gmoli BTop amin insallah benim de ikinci denemem ilkinde yumurta çatladı ama gebelik oluşmadı😊 gözünüz aydın
Ftmnur11 BTop iki ay arka arkaya mi kullanmistiniz ? Ben ilk denemede olmayınca bı kaç ay ara verdim.acaba pes peşe mi kullanmak daha iyi olurdu 🥲 aklıma takılıyor keşke ilk denemede olmayinca tekrar devam etseydim diyorum
teachermomyy23 Sonbir12 ben3 kez yaptırdım fakat gebelik oluşmadı sizin ilişki günleriniz nasıldı acaba ?
Gmoli Sonbir12 çok sevindim darısı bana inşallah benim de ikinci denemem yumurta geliştirici ilaç çok kasıklarımı ağrıttı bu ay geçen ay böyle bir şey yoktu😊
Gmoli teachermomyy23 iğneden 36 saat sonra girdik bir de iki gün üst üste sonrası normal akışında oldu ilk denememde kendimi de kasmadım akıştaydım hep bu ikincide henüz iğne olmadım bakalım nasip
teachermomyy23 Gmoli öyle canım benim doktorumda böyle önermişti bizde böyle yaptık ama gebelik oluşmadı acaba iğneyle hamile kalan arkadaşlarında ilişki günleri böylemiydi?
Gmoli betulkprn amin hamilelerin duası olurmus derler Rabbim sesinizi duysun sağlıkla kucağınıza alın sizde❤️
BTop Ftmnur11 tekrar devam ettim canım doktorum pes etmedi diyelim😂 ama 2. Denemede de olmasaydı eşine bakıcam demişti
Ftmnur11 BTop benim eşim ameliyat olmuştu o yüzden ara vermek zorunda kaldım.ilcede olduğum içinde Kayseri’ye gidip gelemedim .5 ay ara vermiş oldum.insallah bu sefer olur ya Hem ilaçlar pahalı hem psikolojim zorlanıyor 😄
Gmoli teachermomyy23 canım inan gebelik olacaksa bir damla sprem bile yeterli nasip böyle şeyler ama insan bekliyor işte