staRmama GirlandBoy_Mom magnezyum düşük çıkmış kuzum şekerin de yüksek çıkmış mutlaka takip ettir şekerini gebelik şekeri olabilir sende
GirlandBoy_Mom Sonbir12 evet canım enfeksiyon var enfeksiyon la mı alakalı bu sonuçlar var mı yok mu anlamadım yarın kendi doktoruma göstericem ama enfeksiyonum var akıntım dan anlıyorum
GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi iyiyim yavrum enfeksiyon için kan vermiştim geçen hafta sonuç göstermeye gitmedim yarın Gidicem akıntım var ama enfeksiyon çıkmışmı sonuçlarda bilmiyorum sen nasılsın 💓
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom inşallah iyi olursun kuzum şükür iyiym midem bulantım hala devam ediyor 14 haftaya girdik ama 🥲
GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi inşallah kuzum ya enfeksiyon dan kurtulamadım bi türlü 😮💨benim de hala mide bulantılarım var ben kaç haftalığım bilmiyorum benim önde gidiyor 😂yarın doktor 15 falan dese şaşırmam yani
GirlandBoy_Mom staRmama devletteki doktor normal olduğunu söyledi canım ama pek inanamadım açıkcası şekerim ilk defa böyle yüksek çıktı☹️
staRmama GirlandBoy_Mom kuzum çokta yüksek değil aslında ama bence takip ettir ilerleyen haftalarda sıkıntı çıkmasın