kcgdm Kizlar merhaba. Samsun’da Tolga sisliye gidip cinsiyette yabilan oldu mu ? Yani ilk başta dediği cinsiyet sonradan değişti mi ,,🙂
Angel19 kcgdm ben gittim bana bir gün arayla farklı konuştu. İlk gittim kız dedi parti gibi kâğıt kazıdık bir gün sonra lekelenme şikayetiyle gittim erkek dedi.
Anneolsamkeske Angel19 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasıl etsin kaçıncı haftada kız kaçıncı haftada erkek dedi bu cinsiyet yanılmaları çok mu arttı
Angel19 Anneolsamkeske sağ ol canım amin inşallah 🙏 valla 12 haftalık gittim kız dedi 10 gün içinde tekrar gittim yine kız dedi çok emin konuştu değişmez bu cinsiyet gibisinden ama bir gün sonra erkek bu ben bunu nasıl görememişim dedi . Şuan 16 yım başka doktora gittim o da erkek dedi daha da değişmez umarım
kcgdm Anneolsamkeske 12.haftada kız dedi net bı şekilde . Haftada kontrole gittim bizzat sordum kız demi diye güldü bisiy demedi. Haftada gittim erkek dedi değişmez kesin dedi. 19+4de gittim kız bu dedi başka bı hoca 😄😄😄
Anneolsamkeske kcgdm 19 haftada bakan da yanılır mı acaba insan çok merak ediyor insallah bebeklerimiz sağlıkla gelir
Elis27 kcgdm bence çok erken haftalarda söylenen cinsiyette yanılma olabiliyor . Ben oğlumda bundan 8.5 sene önce 14 haftalıkken %80 demişti 17 de kesin demişti kızımda bundan 7 sene önce 12. haftalıkken erkek denmişti bı dahaki kontrolde kız denmişti . Yani bence 16 haftaya kadar söylenen cinsiyetlerde yanılma ihtimali yüksek olabiliyor bazı Dr cihazı çok iyi oluyor onlarda olmuyor ama demekki gittiğiniz Dr cihazı iyi değil çünkü bir çok kişide yanılmış
kcgdm Anneolsamkeske valla öyle bir durumdayim ki detaylıya da inanmicam bu gidişle 🙂 Siz hangi doktora gidiyordunuz kaçıncı haftaniz
Anneolsamkeske Angel19 suan 20+2 ama kız gibi dedi Dr burda çok okuyorum alısverıs yapmayın diye valla bilemedim pembiş şeyler almaya başlasam mi diye
Anneolsamkeske kcgdm ben İzmir’de Buca kadın doğum ve esrefpaa devlete gidiyorum özele gitmedim hiç kız a benziyor dedi 20 haftayim en son 18 haftada kız gibi dedi Dr valla degısmez heralde ya bilemedim alısverıs e başlasam mi bilemedim
Angel19 Anneolsamkeske değişmez herhalde yaa 20.haftada pipi kendini belli Ederdi diye düşünüyorum :)gerçi doktorlar da bu ara iyice şaşırdı ama :))
Anneolsamkeske Angel19 işte en son 18 haftada kız gibi dedi daha gitmedim bence de kız ama çok yanılma olmuş detaylı en güvenilir i sanırım :/
Angel19 Anneolsamkeske yani detaylıya güvenilir herhalde bende öyle düşünüyorum inşallah net bir şekilde öğrenirsiniz :)
Anneolsamkeske Angel19 insallah ama kız kesin 🐣☺️ Allahim isteyen herkese nasip etsin uzun uğraşlar sonucu oldu zaten 🤲