Aley777 Bende tedaviden sonra normal yokla gebe kaldım geçen hafta keseyi gördük çarşamba kontrol var kalp atışını duyarım inşallah fitili sabah 2 akşam 2 kullanıyorum herhangi bi risk ve kanama yok önlem için verdi sanırım inşallah herşey güzel ilerler
Hanfak Annekuzusu06666 kahverengi lekelenmeniz olduğu için mi kullanıyorsunuz? Lekelenme bitene kadar gelir bende de kahverengi lekelenme var azaldı baya ama
Annekuzusu06666 Hanfak evet lekelenme için kullanıyorum fitil ve iğne iğne üç günde bir fitil gğnde iki defa
Hanfak Annekuzusu06666 bende tüp bebek ile hamile kaldığım için en başından beri kullanıyorum sonra kırmızı kanamam oldu kanama alanım varmış hastanede tedavi gördüm sonra ilaçlarıma devam ettim kahverengi kanamaya döndü şimdi de lekelenme gibi baya azaldı ilaçlarınızı aksatmayın bide pek fazla ayağa kalkmayın ben iftar hazırlığı haricinde ayağa kalkmıyorum hep uzanıyorum temizlik vs de yapmıyorum doktorum iftara misafir de alma dedi. Sizde dikkat edin azalarak bitecektir kanamanız 🙏🏻 kaç haftalık hamilesiniz
Annekuzusu06666 Hanfak 9+3 kuzum lavabo ve yemek harici yatıyorum diyebilirim genelde bide hastane yada iğne için gidiyorum benim kanama alanım yok şükür Allah’a ama neden oldu bilmiyorum halada devam ediyor tabi
Hanfak Annekuzusu06666 doktorum 9 ay boyunca sebepsiz şekilde kanaması olup sağlıklı bir şekilde doğuranlar var demişti canınızı sıkmayın ❤️🙏🏻
Dilaraunal Annekuzusu06666 kesti evet artık kullanmıyorum onu kullanırken ilişki yasaktı sadece ama akintim bitti cok sukur
Annekuzusu06666 Dilaraunal benim zaten eşim uzman hazirana kadar gelemez allah izin verirse o yönden sorun yokta kaçıncı haftada kesti yada kesildi canım
Ferik ayseadn 11 haftalığım öğrendiğimden beri kullanıyorum yan etkisi olmadı sadece akıntı çok oluyor