Allah sağlıklı bir bebek nasip etsin en kısa zamanda bende sebepsizce 2 yıl aradım bazen olmayınca olmuyor dediğinizgibi yapılmayan test kalmadı ama kafamdan sildiğim zaman kaldım hatta o ay artık tedaviye başlıcam diye çok rahattım sanırım biraz kafa rahatlığıyla da alakası oluyor hep diyorlardı inanmıyordum ☺️