Kizlar kasim da hsg cekildim bu ikinci ayim ve yine regl oldum :( cogu kisi 2. Ayda kalmis benim yine olmadi. Ve tertemiz cikti bi sorun da yok herseyime baktirdim. Aylardir tahlillerdeyim. Bi onu yaptir bi bunu yaptir kolum delik desik oldu. Var mi baska hsg cektirip hamile kalamayan sebepsizce? Solgarın v2000 destegini aldim internetten bu ay da onu deneyecegim. Ovulasyonu da biraktim