[silindi] merhabalar öncelıkle pozitif düşünüp stres yapmadan beklemenız gerekıyor bu süreci atlatmıs biri olarak yazıyorum ve ne kadar zor oldugunu da cok iyi bilirim…
Ben transferın 7. Gunu erken gebelık testı yapmıstım dayanamayıp ve hıc beklentım yokken anında iki kırmızı cizgı cıkmıstı yıne de ınanmadım acile gıdıp kan tahlılı yaptırmıstım ve gerçekten pozitif cıkmıstı rahat bir nefes almıstım🥹
Resmi test tarıhımı bekleyıp o gun de yaptırıp netlestırmıstık.
Allah ,isteyen herkese en kısa zamanda saglıklı sıhhatlı bebişler nasip etsin 🌸😍