Fatoss994 Allah razı olsun ne güzel yazmışsınız çok duygulandım 🥺🥺 ben de şu an normal hayatıma devam ediyorum ama ani hareketler yapmaktan, ağır kaldırmaktan ve eğilmekten sakınıyorum kendimi. Ama malesef çok olumlu düşünemiyorum nedense hep olumsuz sonuca alıştığım için sanırım. İnşallah hayırlısıyla pozitif sonucu görüp kucağıma alırım bebeğimi. Allah benzer süreçleri yaşayan herkesin yardımcısı olsun