Hastaneye gittim doktorum ameliyattaydi başka doktora sormak için girdim odaya sormama izin bile vermedi sekreteri randevunuz var mı dedi yok dedim bı şey sorup cikicam dedim içeri girmeyin randevu alıp gelin dedi bende 15 güne anca randevu alabilirim bı şey sorup çıkacağım dediğim halde kendi doktorunuza sorun diyip oda dan cikartildim