Beybyi Yapılacak birşey yok ki. Kan uyuşmazlığınız yok. Sıkıntı yok yani. Biyoloji öğretmeniyim ben bana güvenebilirsiniz . Öğrencilerimize anlattığımız bir konu bu. Anne negatif baba pozitif olursa kan uyuşmazlığı oluyor. Mesela benim eşimle var kan uyuşmazlığımız. Daha ilk görüşmede doktor bu konuyla ilgili bilgilendirdi. Ben negatifim eşim pozitif. Tek durum var kan uyuşmazlığı için. Anne negatif baba pozitif olduğunda oluyor.