Valla gorumcem yeni dogum yapti 1 numaralar hep duruyor dogumdan sonra belediyede bez veriyor o nedenle 1 numara hic almadim ben belediyeye basvursaniz gereksiz harcama yapmamis olursunuz hemen o an veriyor burdaki belediye kocaeli golcukte yasiyorum ben golcuk belediyesi bez emzik vs bi poset vermisti kizimda kocaeli belediyesinide aramistik onlarda eve gelip anne cantasi vermislerdi yine icinde bez meme ucu kremi pisik kremi bebe kolonyasi bebek yastigi ates olcer vardi icinde baya kapsamliydi ve emzirme destegi anlatiyorlsrdi eve gelip tekrar dogumumda arayacagim.