Kizlaaarr bu ikinci gebeliğim ama sanırım insan herşeyi sifirliyor yaaa sleepy natural almayı düşünüyorum da 1 numarayla 2 numara arasında kaldım 🤷🏻♀️ yani şöyle ki 1 numara (2-5 kg) 2 numara ise (3-6 kg) yanii zaten çocuklar da doğunca en az 2 buçuk 3 kilo aralığında doğuyor yani diyeceğim şu kiii 1 numara almaktansa 2 numarayla mı başlasak yoksa 1 pakette olsa 1 numara alınsa duruma göre mi hareket edilse 🤷🏻♀️ yaniii evet 4 buçuk yaşında bı oğlum var ama insan üstünden zaman geçince o günlerini unutuyormus değişik bişey ama sıfırlamışım sanki bu bilgileri beynimde yaaa 🤣 sizce ???