Nisannurr yaaa bizim durumumuz zor işte rahme kan akışı olmadığı için hamile kalamıyoruz hamile kalsak bebek gelişmiyor bebek kalp atışı duyulmadan iğne yapılmıyor e kan akışı olmayınca bebeğin kalbi gelişmiyor çok zor Allah yardımcımız olsun bende 6 gün önce yaptım iğnemi ama çok umutlu değilim yine çok korkuyorum