deletedmom43191 AlyaAlya16 1 ocaktan sonra doğumunun gerceklesecekse doğum kağıdı ve bebek kimliği ile sosyal hizmetlere gidip başvuru yapacaksınız ve banka hesabınıza yatacak
Bahar_123 deletedmom43191 sizi bu konu da oldukça bilgili gördüm aile bakanlığında falan mı çalışıyorsunuz doğum izni 1 yıl olacak mı acaba 😅
deletedmom43191 AlyaAlya16 ilk cocugun dogacaksa 1 kere 5 bin yatacak iki ve üçüncü cocuk doguranlarq her ay
Merve-metin CNN türkün haberinde gördüm 1 Ocak 2025 itibariyle doğan bebekleri kapsıyor ilk çocuk için tek seferlik 5.000 ikinci çocuk için 5 yıl boyunca 1.500 üçüncü çocuk için 5 yıl boyunca 5.000 tl yazıyordu ne kadar doğru bilemiyorum kaç ay alacakları
TalhaTalya Merve-metin Burda herşeyi açık açık anlatmış hanfendi haberleri hiç mi izlemiyorsunuz şart yok herkes faydalanabiliyor ister memur ol ister olma eşinde dahil