Alyamerve kafayı yıcem adet agrım var ama ıkı gundur var devam edıyor :(( nedir bu yaa acana bebek baskımı yapıyor ondanmı
Merve94 Alyamerve benimde kasıklarımda belimde adet ağrısı gibi oldu 3 gün önce doktora gittim ki düzenli sancım varmış yatış yapıldı serumlar ilaçlar öyle durdu ağrım. Dikkat etmek lazım takibini iyi yap düzenli ağrı sancı oluyo mu diye canım
Tomrisinizi Alyamerve o adet agrilarini 3 hafta cektim ve suni sanciyla dogum yaptim yani yalanci sancidan sayilmiyorlar
Sedahoca Alyamerve baskı olabilir canım ama en yüksek ihtimal üşütmek benim kasık ağrım o haftalarda olmustu idrar verdim enfeksiyon ve üşütme çıktı .Sağlık ocağından Kan ve idrar vermelisin
Alyamerve Sedahoca tamm sağlık ovagında cıkar değilmi ? doktor randevum 5 şubat rapor alcm erken gitmem ıstemıyoum tşk edermm sancı olsa duramam değilmi ? bebek gelmek ıstese erken dogm gibi
Sedahoca Alyamerve tabi ki nişan ya da su gelmesi lazım ki öyle kolay değil yani .Ama sağlık ocağında bir kalp atışı baktır oradaki ebeye durumu anlat canım tahlil yapmak zorundalar takibini sağlamak zorundalar .
Alyamerve Yalinn8 vallahamı ozamanbnm randevm 5 şubat az kaldı bekleyeyım doktorumu benxe bılmıomki yaa gexmıo cnku gecse bısy olmaz
Alyamerve Sedahoca bebeğimm hareketli bısy olcagndan dglde dogum sancısı olsa duramam zaten 5 şubatı beklımm ben :)
Yalinn8 Alyamerve sureklilik varsa kasik agrisi enfeksiyondan kaynakli da olabiliyor biliyosun, zaten asil sanci artarak devam ediyor anlasilir muhtemelen
031965 Alyamerve yok dinlenincr geçiyosa önemli değil aynı zamanda bebek kasılıp sertleşirse ağrın geçmezse o zaman gitmek gerekir
Alyamerve 031965 bebek cok hareketli ozaman skntı yok demektir hareket hıssedmessem ki zaten 5 şubata kadr duzelır doktora solerm
Alyamerve Merve94 bende wc de kan gördum gittim kırmjzı olması sakıncalıymıs düşük riskiymiş pregestan yazdı kullanmam lazm demi bebege bjsy yapmaz
CemileSezer Alyamerve ben de 3 aylıkken kanama yaşadım bayağı oldu bana da Progestan verdi doktor kullandım şükürler olsun bi sıkıntı olmadı 38+2 olduk . Doktor yazmış sonuçta sıkıntı olmaz kullanın
Alyamerve Tomrisinizi bende ondan snra kırmızı kan gördm haztaneye gittk düşük riski dedi progestan yazdı yat dınlen dedi bana demekki sebebi vadmıs ama sancı yok demekki olsa solerdi
Esmerannee1080 Tomrisinizi bende 2 3 gundur cekiyorum erken dogum riskimde vardi 36 hafta 4 gunluk gebeyim normaldir sanirim