gozde91 hayirlisi olsun canim
Ben ilk bebegimi 8 haftalikken kasigima darbe alip kaybettim.Düsükse eğer;
Kirmizi kanama,kucuk pihtilar,agri ve adetten daha kötü uykudan uyandiran sancilar oluyor
Benim atesimde cikmisti gece
Ertesi gun gittim bebegi gorememislerdi
Progestan vermislerdi bu arada ilk kanamam oldugunda ama 1-2 kere ictim zaten sonra kaybetmistim
Simdi 2.gebeligim insallah saglikla alirim kucagima 30+3 deyiz
Sende üzülme,saglikliysa tutunur insallah🙏