gozde91 Kızlar 6,haftadayım bugün sabah kanamam başladı doktorum keseye baktı yerinde dedi ama sağlıksız gebelikse vücut onu atacaktır korkma dedi. Progeston başladı ama o kadar canım sıkkın ki süreç çok sancılı mı ilerliyor baya belim ağrıyor da 😔
Aslaninannesi_ gozde91 progestan düşüğü önlemek için çok faydalı bir ilaç bende kanamam olduğunda kullandım geçti suan 33 haftalığız olumsuz düşünme yat kalkma ayaklarını yüksekte tut
arbukerva gozde91 Allahtan ümit kesilmez. Benim de erken haftada kese düzgün değil ve yanında kanama alanı vardı. Çok kanamalar yaşadım. Uzun süre bitmeyen kanama alanlarıyla mücadele ettik. Şu an elhamdülillah 26 hafta olduk. Süreç zor ama siz yine de elinizden geldiğince yatmaya çalışın ayrıca ilaçlarınızı saati saatine kullanın
RNurr gozde91 Benimde kanamam olmuştu progestan kullandım geçti sonra şuan 24 haftalığız bi sorun yok çok şükür
gozde91 Aslaninannesi_ benimde kese de ufak canım birde çok sancım var. Kanama olurken böyle sancınız oldu mu hiç
gozde91 arbukerva sağlıklı kucağınıza alın inşallah 🙏 peki kanamalar olurken bel ağrısı çok oldu mu sizde
Kbrysnn Benimde 7 ve 8. Haftalarda çok kanamam oldu düşük tehlikem vardı 1 gece hastanede yattım sonrasında kese altında tekrar kanama başladı doktor düşük önleyici hap verdi onu kullandım bol bol yatıp dinlenmemi söyledi lavabo haricinde birgün ayağa bile kalkmadım hep yattım şuan 23 haftalık olmak üzereyiz umarım düşük tehlikesini atlatırsın bol bol yat ve dinlen ha bide ilk haftalarda aşırı derecede ıhlamur çayı ve nar tüketme onlar düşük tehlikesi yaratıyor inşallah tez zamanda toparlarsın
gozde91 Kbrysnn peki sizde kanama olurken sancı çok oldu mu belim kopacak gibi ağrıyor. Doktor şuan sadece bekleyecez dedi Progeston fitil sabah akşam kullan dedi böyle beklemekte çok stresli içim içimi yiyor napacağımı şaşırdım
gozde91 Aslaninannesi_ benimde kasık değil ama bel ağrım çok var dua ederek bekliyorum şuan inşallah sağlıklı ilerler sonrasında benimde
Aydnkynk gozde91 kanama bölgen yoksa çok sorun olmaz korkma sen kendini sakin tut ikinci gebeliğim yine progestan kullandım
Kbrysnn gozde91 sancım olmadı ama bi ağrı girdi karnıma anlık sonrasında hemen su gibi kan akmaya başladı zaten evde kanamayı zor durdurup kendimi hastaneye zor atmıştım
Kbrysnn Kbrysnn bide içini ferah tut herşey olacağına varır sen kötü düşünürsen kötü olan başına gelir düşücek diye asla düşünme bebek hissediyor gerçekten gelende gidende allahtan öyle düşün
gozde91 Kbrysnn çok geçmiş olsun sizede atlatmışsınız çok şükür. Dua edip sabırla bekleyecem artık herşey allahtan
gozde91 Kbrysnn bel ağrısı beni korkutuyor ama herşeyde olacağına varıyor işte dinlenip bekleyecem artık
hamcokelek33 Benim o kadar çok kanamam oluyordu ki, bel ağrısı ,aşırı kanama her şey vardı. Allahtan ümit kesilmez çok şükür 23 haftalık olduk. İçini ferah tut, bol su iç ve kesinlikle kalkma uyu
gozde91 hamcokelek33 bitane de oğlum var mecbur kalkıyorum ara ara canım benimde. Sancı ve kanamam devam ediyor ne zaman tekrar doktora gitmem lazım bilemedim