Günaydın kızlar 6 haftalık gebeyim bugün kese görmek için hastneye gittim. Odaya girdim 2 doktor mu desem stajyer mi desem bilemedim neyse ceket kaban muhabbeti yapıyorlar nerdeyse 5 dakika bekledim sohpetlerini. Keseyi görmek istediğimi belirttim ultrasona verdi tam 10 Saniye sürmedi kalp atışı da oluşmuş mu acaba dediğimde hayır sadece keseye bakıyorum şuan dedi ve kalktım resim istedim aman napcaksın kese resmine dedi. Bende ne için istediğim bende kalsın dedim vermedi başka zaman veririz dedi. İlla özele mi gitmemiz gerek insan gibi muamele görmemiz için bu beni çok üzdü gerçekten 🥺🥺siz memnun musunuz devlet hastanelerinden ayrıca ilk dogumum sezeryan ultrasondan bakarken cihazı tam dikiş olan kısma getirdi çok fazla canım yandı.