Gamzesumeyye35 Gunydin bnm 34 um bitiyo 35 e giriyorum 30 . Haftamda dedi doktor eş aşağıya inmiş diye geçen hafta özele. Gittim özelde ki doktor plesenta arka duvarda şuan rahim ağzını kptmiyo normal doğuma engel birşey görünmüyo dédi devlette çok kotkuttult ama nerde doğum ypicm bilmiym
Bayan_melek Benim 14. Haftada kanama ile anlaşıldı assagida olduğu her kontrolde doktor normal olabilir desi devlete gidiyorum 32.Haftada yukarı çıkmaya başlamıştı ama 34te tekrar inmiş 36da gittim tekrar yukarı çıkmaya başlamış dedi perinatoloji görecek son kararı o verecekmiş benimde bakalim haftaya kontrolüm var çok merak ediyorum bende özele gidemem artık bu saatten sonrada ama sezeryandada risk var oyle düsünmeyin hayirlisi ne ise o olsun
Nryseda Bayan_melek Allah Allah yukarı çıkıp tekrar inmesi de enteresanmış. Perşembe günü banada perintolaji bakacak