Mrvaydn18 benim hamileliğimin başından beri plasenta aşağıda.ilk kanamam 20li haftaların başlarında oldu.sürekli ilaç kullandım şuan 34.Haftadayım normalde 38. Haftada sezaryan yapıcaktı doktorum ama tekrar kanamalarım başladı.bugün ciğer geliştirici iğne vurulmaya başladım.3 günde bir kontrole gidicem büyük ihtimalle 36. Haftada alıcak doktorum çünkü herhangi bir sancıda plasentanın erken ayrılma riski de var.hiç tehlikeye atma kendini de bebeğinide normal doğumu bekleme bence