Betuuull Aleyzeee Umarım öyledir ya bu ay emin gibiydim çok üzüldüm açıkçası negatif geleceğini düşünmüyordum 😢
Aleyzeee Betuuull ay üzülme sakın rabbim en kısa sürede sanada nasip etsin inşallah asla ümitsizlige kapılma öyle bir zamanda geliyorki bu minikler şaşırıp kalıyor insan stresden uzak dur olacak emin ol ❤️
vilanelle Betuuull ben de az önce prodoctor yaptım ve negatif, adet de olmadım ama hamile hissediyodum….
Betuuull Aleyzeee Teşekkür ederim canım inşallah şuan bu ay için tek umudum geç döllenme olması o yüzden regl tarihimden 1-2 gün sonra tekrar kan vericem
Betuuull Benimde hem kan hem idrar negatif geriye tek umudum geç döllenme kalıyor çünkü son yumurtlama 6 ocak