Betuuull nurssmom Yıllardır takip ettiğim bir uygulama var ona göre ayarlıyor günlerini uygulama ben d ebru ay ilk defa Ovülasyon testi yaptım ilk defa 2 kez yumurtlama gördüm
nurssmom Betuuull eğer gebelik yoksa genelde ilk çatlamadan 14 gün sonra adet olunuyor ama farklılık gösterebilir tabiki bi kaç gün bekleyin diğer yumurta için inşallah diğer yumurtlamada tutmuştur sağlıkla bi bebiş gelir 🥰
Betuuull Kızlar kan negatif sanırım bu ay da olmadı gerçekten ama ben baya baya oldu diyordum geç döllenme olabilir mi sizce çünkü bu ay 2 kez yumurtladım son yumurtlama da 6 ocaktaydı
Betuuull imcakir Öyle mi bir de uygulamada bat 15 diyor ama Ovülasyon testime göre son yumurtlamam 6 Ocak 14 gün sonra regl olunuyorsa 20 si mi adet günümü beklemem gerek
Aleyzeee Betuuull bence bekle adet gününü sonra birdaha dene belki 2. Yumurtlaman da tutabilir geç döllenmede olabilir
Betuuull Aleyzeee Umarım öyledir ya bu ay emin gibiydim çok üzüldüm açıkçası negatif geleceğini düşünmüyordum 😢