mommyr ben Kilis’te yaşıyorum oğlumda hastane çıkışları almıştım en azından bi 20 günlük olana kadar giydiriyordum ama evdeyken zıbınla tutuyordum 1aydan sonra dışarıya da kısa kollularla zıbınla filan çıkartıyordum. Rüzgarlı havalarda sıcakta olsa zıbın üstüne tulum takım filan giydirdiğim oluyordu veya geceleri cam açtığımızdan esiyordu o zaman giydiriyordum ama genelde çok sıcak olduğu için daha çok zıbın kullandım. Siz hem takım tulum alın hem kısa kollu zıbınlar alın hava durumuna göre giydirirsiniz.